niedziela, 27 kwietnia 2014

Rozdział 3.

Przerzuciłem wzrok w prawo. SZOK!


Nicole's POV.

Obudziłam się rano z potwornym bólem głowy. Wczorajsze wspomnienia uderzyły we mnie jak gdybym została brutalnie wrzucona do wody. Chłopak. Wylany drink. Justin. Zdjęcie. Taniec. Pocałunek. Podałam mu numer. Powód do domu. Wczorajszy wieczór, był nie samowity. Nigdy bym nie pomyślała ,że już na mojej pierwszej imprezie w Miami poznam cudownego chłopaka. Miał czekoladowe duże oczy, miodowe idealnie ułożone włosy, sylwetkę miał jak bóg seksu.

 **

Zerknęłam na zegarek który wskazywał 12:34 Ugh... Najwyższy czas iść do fryzjera, moje odrosty o to wołają. Poszłam odbyć poranną toaletę, umyłam zęby, wzięłam prysznic, uczesałam się, nałożyłam lekki makijaż i ubrałam się.
- Nebss jesteś gotowa ? - Zapytałam malującej się dziewczynę. Ona tylko skinęła głową odkładając błyszczyk na komodę.
- Gotowa.
- No to możemy już iść. - Wyszłyśmy zamykając za sobą drzwi na klucz po czym wsiadłyśmy do mojego cudeńka białe lamborghini. Która dziewczyna nie marzy o takim samochodzie? Nie znam takiej. Zresztą faceci też szaleją na jego widok. Wsiadłyśmy do samochodu ruszając na miasto do najlepszego fryzjera.

Justin's POV.

Wczorajszy wieczór. Nie mogę przestać o niej myśleć. Tak idealna. Ale nadal mam jej zdjęcie które znajduję się na mojej tapecie w telefonie. no nic muszę zawieść Selene do pracy. Ma prawko ale raz już mi rozjebała samochód drugi raz na to nie pozwolę. Moje kochanie McLaren p1 biały. Który facet nie marzy o takim samochodzie ? Nie znam takiego. Laski też chcą być wożone takim cudeńkiem. Selena pracowała w najlepszym salonie fryzjerskim w mieście. Tak to jej salon ona go założyła. Za to ja mam strasznie dzianych rodziców więc do końca życia mam zapewniony luksus. Co miesiąc mam przelewany milion dolarów na konto w banku. Selena wiedziała ,że pracować nie musi ale jej marzeniem było mieć najlepszy salon fryzjerski więc spełniłem jej marzenie. Ja ,żeby mieć co do roboty przez cały dzień smęcenie się po mnieście lub leniuchowanie wśród dziwek serio się nudzi. Otworzyłem swój salon z najlepszymi sportowymi furami w Miami. Rodzice są dumni ,że tak pomyślnie zainwestowałem ich pieniądze w moją przyszłość.
- Gotowa ? - Spytałem czeszącą się dziewczynę.
- Umm.. Poczekaj chwileczkę muszę się jeszcze pomalować.
- Czekam na ciebie w moim samochodzie.
Wyszedłem na podjazd gdzie stała moja fura. Wsiadłem do niej i zacząłem bawić się moim iphonem 5s.
Po raz kolejny już, nie wiem co mnie podkusiło. Wykręciłem numer Nicole. Po chwili usłyszałem w słuchawce najseksowniejszy głos jaki było dane mi usłyszeć.
- Hallo ? Przepraszam kogo to numer ?
- H..Hej to ja Justin.
- Ach tak. Um... Okej w jakiej sprawie dzwonisz ?
- Chciałem zaprosić cię na jakiś obiad ? Co ty na to ?
- Dziś Ugh.. Jestem umówiona do fryzjera później idę do spa z przyjaciółką. Przepraszam dziś nie mam czasu.
- Oł. - Udałem zawiedzenie - To może jutro ?
- Myślę ,że jutro mogę
- To zapraszam do mnie na kolacje o 18 bądź gotowa adres wyślij SMS'em.
- Do zobaczenia Justin.
- Do zobaczenia Nicole. - Rozłączyłem się.
Czekałem jeszcze jakieś 5 minut po czym przyszła Selena i ruszyliśmy do salonu.

**

- Jesteśmy na miejscu. - Powiedziałem po wyjęciu kluczyków ze stacyjki.
- Wchodzisz do środka ? - Zapatrzony w jej usta, czerwone pulchne seksowne usta.
- Mhm wejdę na chwilę. - Wyszła z samochodu. - Sel ! Dziś po pracy do mnie do pokoju.
- Napalony Bieber wrócił.
Wysiadłem z samochodu ruszając za dziewczyną w kierunku salonu. Przerzuciłem wzrok w prawo. SZOK!
Samochód  białe lamborghini. Ale jeszcze większego szoku doznałem gdy zobaczyłem do kogo należy to cudo. Nicole.


Ok. Jest już kolejny. Napisałam go już w zeszłą sobotę ale będę pisała na przód ,żeby nie było ,że daję termin a nie dodaję rozdziału. Przepraszam za opóźnienie miał być w zeszły wtorek :/
 Czekam na komentarze !  :)(:

3 komentarze:

  1. Super czekam nn <3 Ale się porobiło ale już na prostej są :)) Justin to seksiak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku hduhdihu świetny rozdział czekam na następny x

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny :) czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń