sobota, 19 kwietnia 2014

Rozdział 2.

Pociągające imię dla pociągającej dziewczyny.


Nicole's POV

Stałyśmy przed głównym wejściem do klubu. Tłum ludzi czekających na wejście ogłuszająca muzyka dudniąca z wewnątrz. Drogie samochody stojące przed klubem, oświetlona ulica neonami z barier reklamowych. Ocean po drugiej stronie ulicy. To wszystko jest nie do opisania. Choć brakuje mi Nowego Jorku, siedzenia na parapecie w własnym pokoju na szczycie luksusowego apartamentowca. Zakorkowanych ulic, miasta wiecznie tętniącego życiem. To w Miami i tak było mi lepiej.
W końcu nadeszła nasza kolej aby podać przepustki dwóm napakowanym, dwu metrowym facetom.
- Wow - Jedynie tyle byłam w stanie powiedzieć wchodząc do środka.
- Też tak uważam - Odetchnęła Nebss. - To jest coś - Pisnęła i pociągnęła mnie na parkiet.

Bez perspektywy

Dziewczyny tańczyły już 2 godzinę popijając słabe drinki. 
Justin wyrywał obecnie panienkę przy barze. Gdy nagle poczuł jak ktoś rozlał na niego drinka. Zimna ciecz rozlała się na brzuchu chłopaka. Zdenerwowany uniósł swój wzrok i doznał szoku. Przed nim stała piękna, zgrabna , zielono oka dziewczyna. Chłopak uśmiechnął się zalotnie podchodząc do dziewczyny. 
- J.. Ja p..Przepraszam. Jezu! Naprawdę przepraszam ja n... Ja nie chciałam. To był wypadek. Matko! Co za niezdara ze mnie. - Zaczęła tłumaczyć się dziewczyna. Ale Justina to nie obchodziło. Jedyne co miał na uwadze to jej piękne duże oczy i duże pulchne, czerwone usta. - Ćśś.. Jest okej. - Uspokoił dziewczynę. 
- Jak ci na imię piękna ? 
- Nico... Znaczy Nicole - Uśmiechnęła się słabo.

Justin's POV

Gorąca. To pierwsza myśl która pojawiła się po spojrzeniu na Nicole. Pociągające imię dla pociągającej dziewczyny. Ciało bogini, twarz anioła, po prostu ideał, wszystko zależy od charakteru i umiejętnościach w łóżku. KURWA ! Tak się na nią zapatrzyłem ,że kompletnie zapomniałem o tym jaką plamę mi zrobiła. Niebieska ogromna plama na środku mojej białej koszulki. Gorzej być nie mogło. Zaproponowałem ,żebyśmy usiedli, zgodziła się. Nie wiadomo czemu ale z nią tematy na rozmowę same przychodziły. Jeden się skończył od razu wiedzieliśmy od czego zacząć kolejny. Charakter również zaliczam. Zostało ostatnie zaliczenie. Sex. Zobaczymy jak jej pójdzie. Myślę ,że będzie ciężko ponieważ nie wygląda na dziewczynę "łatwą" Jak zdecydowana większość w tym klubie. 
- Jak się tutaj znalazłaś ? - Zagadnąłem ciekaw tego. Ale sądząc po zdezorientowanej minie dziewczyny ona nie zrozumiała i co mi chodzi. - To znaczy, jak zdobyłaś przepustkę do klubu ? - Sprostowałem.
- Umm.. Przyjechałam z przyjaciółką której znajomy jest tutaj Dj'em. - Boski głos. - A ty jak się tutaj znalazłeś ? - Rozkojarzony przez jej urodę spojrzałem na nią jeszcze raz. - To znaczy, jak przepustkę dostałeś ?    
- Przyjechałem z przyjaciółką której znajomy jest właścicielem klubu. - Uśmiechnąłem się uwodzicielsko, posyłając jej oczko. Niewiadomo z jakich powodów naszła mnie głupia myśl. - Mógł bym zrobić ci zdjęcie ?
Ona spojrzała na mnie lekko zawstydzona i zdenerwowana ? - Ja nie jestem jakimś prześladowcą czy gwałcicielem nie myśl sobie, po prostu jesteś piękna. Nie mogę powstrzymać się od patrzenia na ciebie. A zdjęcie starczy na dłużej. - Wyjaśniłem.
- Uh.. myślę ,że możesz. - Posłała mi zawstydzający uśmiech. Sięgnąłem po mojego białego iphone 5s i zrobiłem jej zdjęcie
- Idealne - Uśmiechnąłem się z satysfakcją.
- Umm.. - Przegryzła wargę. Jak seksownie. - Mogłabym zobaczyć ? - Zapytała rumieniąc się.
- Jasne.
Pokazałem dziewczynie zdjęcie po czym zaprosiłem do tańca. Zdecydowanie nie wątpie ,że jest dobra w łóżku zważając na to jak perfekcyjnie poruszała się na parkiecie. Oplotłem ręce na jej tali i przysunąłem ją bliżej. Ona była do mnie tyłem obrócona, ocierając się o moje krocze. Obróciłem ją przodem i schyliłem się na wysokość jej twarzy. Jeśli tylko pozwoli posmakować mi tych perfekcyjnych ust.


Czekam na wasze komentarze! :)) Rozdział dłuższy. 3 już mam napisany pojawi si we wtorek :) Lub Jutro.

3 komentarze: