czwartek, 17 kwietnia 2014

Rozdział 1.

Była jego pierwszą w łóżku.


- Nebss! Gdzie jest moja lokówka ! - Wiecznie zapominalska i wszystko gubiąca. Tak to właśnie ja. Mieszkam tu dopiero tydzień z najlepszą przyjaciółką Nebrasca. Miami, cudowne miejsce, od dziecka chciałam tu mieszkać. Sama nie odważyłabym się przeprowadzić do nieznajomego mi miasta ale Nebss z nią wszystko jest łatwiejsze. Ta dziewczyna jest jak mama która zawsze ci pomoże, doradzi. Zawsze wie jak zachować się w każdej sytuacji. Jest po prostu cudowna.
- Powinna być na półce pod zlewem ! - Nebss. Bo tak nazywam przyjaciółkę jest najbardziej ogarniętą dziewczyną jaką znam. Jesteśmy zupełnymi przeciwieństwami. Ona jest śmiała, pewna siebie, otwarta. Ja nieśmiała, otaczam się tylko bliskimi znajomymi, ciężko mi zapoznać się z nowymi osobami. Choć wiem ,że na taką nie wyglądam. Ale jedna rzecz nas łączy uwielbiamy imprezować.
Dziś idziemy do jednego z najlepszych klubów nocnych w Miami. Już nie mogę się doczekać starałyśmy się o przepustkę cały tydzień i nadal byśmy się starały gdyby nie stary przyjaciel Nebss. Jest jakimś znajomym właściciela klubu i jest tam Dj 'em.

**
 Bez perspektywy

Nicole i jej przyjaciółka Nebrasca w końcu dojechały do klubu "Neon" Nicole nie wiedziała jeszcze co ją tam może spotkać. W tym samym czasie Justin właśnie przekraczał główne wejście do tego samego klubu do którego udały się dziewczyny. Przyjechał ze swoją najlepszą przyjaciółką Seleną. Przyjaźnili się od podstawówki. Była wtedy jedyną dziewczyną na którą Justin nie mówił " Fu " Była również jego pierwszą w łóżku, pierwszym pocałunkiem i pierwszym która zrobiła mu "Loda". Próbowali ze sobą nawet chodzić ale nie wyszło to najlepiej. Wytrzymali tylko 2 dni. 


Okej wiem ,że rozdział mega krótki. Ale o to mi chodziło ! Spokojnie wiem ,że takie krótkie rozdziały mogą irytować bo czekać tydzień na kilka zdań ? Od 2 rozdziału czyli następnego będą już dłuższe sporo dłuższe. Dużo osób omija notkę pod rozdziałami więc proszę tylko o waszą opinie w KOMENTARZACH ! KOMENTOWAĆ <3

3 komentarze:

  1. nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów, bo w tym zbyt dużo się nie działo, ale to dopiero początek i mam nadzieję, że coraz lepiej :)

    ps. polecam usunąć weryfikację obrazkową, wtedy komentarze będzie prościej dodawać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mam nadzieję ,że nn pojawi się szybko : )

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam nn <3 Rozdział fajny krótki ale fajny :)

    OdpowiedzUsuń